Vi har nu sålt Vackra Hem, men jag har bilderna kvar från butiken.

tisdag 24 november 2009

Snart advent

Ljuvligt, snart är det advent. Nu är det många som kommer in i butiken för att göra ordning inför den bästa månaden - december! Här är lite som finns
i vår butik, Vackra Hem.

Jag tycker att nothäftet är så fint, så det får vara med på bilderna.


Troligast kommer bladen hamna på fler bilder. Ryggen är lite skadad, så jag kommer nog att dela upp den som enkla blad och bl a rama in dem.


Det här är mitt skrivbord, så det är här jag sitter, alldeles för sällan. Till helgen ska det bli lite advent här också. Bildskärmen har redan fått lite julstämning.


Tvättstugan. Här är mitt lilla livstycke, som jag hade när jag var liten. Att man varit så liten! Få se hur det ska bli julstämning här?

Ha nu några mysiga dagar med att pynta inför advent.
Många hälsningar från Kerstin

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan

så herlige og stemningsfulle bilder... ja det er en deilig nåned vi går inn i...*

Mye kos og stemning...

Klem O=)

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Kerstin, åh va kul att se lite nya bilder fr er otroligt vackra butik! Så fint arrangemang med nothäftet, ljus och silvret, så vackert... och finaste skrivbordshörnan har definitivt du!!! Ha en skön adventstid och mycket kunder! Mari. ( ps, det bidde Ös i stället för Suc )