Vi har nu sålt Vackra Hem, men jag har bilderna kvar från butiken.

måndag 28 december 2009

Gott Nytt År!!!

Här kommer några bilder från hela december och
samtidigt vill jag önska
Ett Gott Nytt År.
Kunde inte bestämma mig för vilken bild.


Så fick också tvättstugan lite jul!



Jag fick en liten glasfågel när jag var liten och sedan har jag köpt till några när jag har hittat på antikaffärer. Den här tycker jag nog är finast av dem alla
.

Det söta rådjuret fick min man när han var liten
och den får alltid komma fram till jul. Den är väl för söt. Ibland får den ligga under under granen, men i år fick den ha ett eget litet hus.


Små söta änglar, en rosa och en vit, som jag fick som liten. Brukar tända lite levande ljus i granen på julaftonen.


Tomtenisse som vi också har i butiken


Hann åka ner till Skåne i december och besökte den bästa antikaffär jag någonsin varit in på. Hittade den här gamla franska fågelbur. Gissa om jag var överlycklig! Det är slipat glas på både framsidan och baksidan, samt porslinsvattenkoppar. En liten trapets, som en glasfågel fick sitta på.



Ha en god fortsättning
och hoppas att 2010 kommer att
bli ett fridfullt år
.

Ha det så bra och många hälsningar från Kerstin



1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Kerstin, hoppas allt är bra , du ska väl inte lägga ned bloggen, vi älskar att se allt nytt i er vackra butik! Vinterhälsn fr Nordingården/Mari.