Vi har nu sålt Vackra Hem, men jag har bilderna kvar från butiken.

måndag 8 mars 2010

Uppvaktning

Visst är det mysigt med födelsedagar. Vi fyller alltid år på lördagar, det har vi gjort ända sedan våra barn var små. Man kan i lugn och ro fika, öppna paketen och bara få ligga kvar i sängen utan att tänka på att man måste skynda sig till skolan/jobbet. Här ska jag uppvakta min man när han fyllde år.

Men man behöver inte alltid slå in paketen, det kan vara fint att göra små stilleben. Jag skulle lika gärna kunna tänka mig att bli uppvaktad som på de två bilderna nedanför. De är tagna från vår butik Vackra Hem.


Med den här bilden avslutar jag för den här gången. Som vanligt hoppas jag att jag ska bli flitigare med att lägga in bilder i min blogg. Vi får väl se. :)

Ha det så bra och många hälsningar från Kerstin


14 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med dagen til mannen... koselig å få kaffe og gave på sengen...

og smart at dere feirer på lørdag...

nydelige bilder..
Ønsker deg en fin dag..
klem Kerstin

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till din man, om än i efterskott, vilken fin uppvaktning! Och den bricken med ljuset och pärlhyacinten, sååå fint, likom den gamla tavlan!

Soliga vårvinterhälsningar fr Nordingården och kudden i gungstolen, mmmm den var som gjorde för att ligga där!!! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå igen Kerstin, tack för din rara kommentar men det är inget "jobb" i den bemärkelsen, vi är många dalabloggare som fått ärean att vara med vid prämiären av denna sida, men visst vore det kul att få göra ngt sånt här och ha ngt för det, en dag kanske....har inte fått ngt mail? Men du, vi hörs och ha en toppenhelg!!! Mari.

Gypsy Purple sa...

You have a lovely blog!!

Skarvtjärns Greta sa...

Vad kul det är att besöka din affär och extra kul att du har en blogg också
Hoppas vi ses i Bispgården snart.

n o r d i n g å r d e n sa...

Trevlig midsommar Kerstin!!!! Mari.

Lyckans Smed sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lyckans Smed sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lyckans Smed sa...

Kul att hitta dig på webben! Det var alldeles för länge sedan jag var till Sundsvall, men då brukar både jag o familjen från Östersund komma in till dig. Nu kan jag följa dig här i a f!

Idag kommenterar jag en kanna jag köpt av dig i min blogg (http://lyckans-smed.blogspot.com/2011/03/lurad.htm) Vet du om den marknadsförs som emaljkanna? Försöker titta på Madleys hemsida, men dit måste man logga in.
Ma synes!
/*

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, damma av bloggen vetja, du har ju massa fint att visa, inte minst din goding Lotta!!

Jättekul att höra av dig Kerstin!!

Du, ang parfymerna så är de mest "kvinnliga" åt pudriga hållet kanske de två översta + White Diamonds som är ljuvlig... en del andra är mest "fräscha"....

Ha en härlig resa, vi hörs! Mari.

Euforica sa...

Tack för att du var med i vår utlottning.
Du är så välkommen till butiken när du har vägarna förbi!

Med vänlig hälsning Maria

المثالية للتنظيف sa...




شركة تنظيف منازل بالاحساء


12 sa...

Запчасти к автомобилям КАМАЗ: Интеркулер, Камера тормозная, Картер заднего, Картер редуктора, Клапан ГУР
Автозапчасти LEMFORDER для легковых автомобилей
Download programs and games
Info Linking
Linking links
Bitcoin faucet
Auto BLOG

Twelve sa...

Оборудование для офисов и минитипографий в Москве

Разработка интернет магазина на платформе OpenCart | Модули на OpenCart и OcStore | SEO продвижения