Vi har nu sålt Vackra Hem, men jag har bilderna kvar från butiken.

onsdag 16 april 2008

Inga bra bilder


Jag lovade att jag skulle lägga ut några nya bilder igår från butiken, men det blev inte några bra bilder. Visar istället ytterligare ett fynd, som jag köpte i helgen, en bleckplåtsform.

Hoppas att jag kan knäppa bättre bilder från butiken i morgon, torsdag. Men jag kan inte låta bli att visa denna vackra och fridfulla Madonna. Bilden har blivit blå igen! Få se om det går att fota så att jag får den rätta färgen i morgon. ;)



Äntligen så börjar det kännas lite vår. Tranorna har kommit!!! Fantastiskt väder idag och hoppas att det fortsätter, så att all snö försvinner. Man ser verkligen fram emot att få göra i ordning ute. Köpte för ett tag sedan ett gammalt järnstaket, som jag vill placera ut någonstans i trädgårn´. Sedan ska mina plåtfåglar hängas upp ute.



8 kommentarer:

Glitter och Marsipan sa...

Ja visst är det härligt när våren kommer.Man skulle ta sig tid och njuta ännu mer,egentligen.
Fin form du har köpt.
Ser fram emot att få se nya bilder från butiken.Fick mina handledsvärmare igår.Vad fina dom var.
Jag är så jättenöjd.
Ha det gott
/Anette

LantlivsAnette sa...

Vilken fin form du köpt..och madonnor,det är så fint det.
Ser fram emot nya bilder från er fina butik.
Kram Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

Tänk att en gammal beckplåtsform kan vara så snygg! Vackert med den fina madonnan i kupan så där! Ja, nu är nog våren här när tranorna har kommit, igår kom en sädessärla till oss! Soliga hälsningar Mari.

Liten Bod sa...

Formen var jättefin! Konstigt att bilderna blir blå... Kameror är ett mysterium :) Här är det också vår nu, hoppas det håller i sig över helgen. Jag tror det när jag ser det.... Kram, Tina

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Vilken fin form du har fyndat, jag tycker också om formar, men en sån fin har jag inte.
Du har så fina bilder på dekorark på höger sida, var har du fått tag i dom?
Ha en skön helg
Kram Liselotte

Helene på Rörvik sa...

Hej!
Så fina saker du har köpt, jättefint :)
Hoppas att det blir en fin helg med massor av sol hos er också!
Kram Helene

Husbilsresan sa...

Vilken härlig form. Madonnan är verkligen vacker....syns fast bilden blivit blå=)
Vi har också haft vårväder de senaste dagarna....så skönt!
Ha en skön och förhoppningsvis solig helg!
Kram/Gunn

Anna dreamhome sa...

Idag har det varit vår här i Kungälv det vill jag lova, har till och med fått lite färg på näsan!!! hoppas nu att detta underbara väder fortsätter.....ser fram emot fler bilder från er fina butik.....der är så roligt att få lite ny inspiration när man har butik själv.
Ha det bra
Kram Anna