Vi har nu sålt Vackra Hem, men jag har bilderna kvar från butiken.

torsdag 3 juli 2008

Sommar, sommar, sommar

Nu kommer jag med några sommarbilder. Har bl a varit hos en väninna på hennes ö, där tid och rum inte existerar - man bara finns till och njuter. Helt fantastiskt!!! Det är nyckeln till livet.


Solnedgång vid 1-tiden på natten.

Det är vackrast när det skymmer. All den kärlek himlen rymmer. (Det är min älsklingsdikt av P Lagerqvist. Den texten har jag skrivit på väggen i vårt sovrum. Visar bild på det sedan.


Soluppgång vid 2-tiden! Ja, vad mer kan man begära? Helt underbart!


Brugstugefönstret.


Återkommer snart igen med fler bilder. Ha det nu så bra så ses vi snart igen! Sommarhälsningar från Kerstin

14 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Men gud vilka underbara solbilder :)

Och dikten var härlig!

Ha det gott!

Jenny Oak Fae sa...

Så VACKRA bilder !!!

: )

Kram, Jenny

<3

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men hallå där, undrade just var du tagit vägen och så var här ett nytt inlägg, och vilket inlägg sen då! En vännina med egen ö, vilken lyx, såna njutbara foton och det första stillebenet med nyckeln och rosen, så vackert... den dikten gillar jag med, så vacker och vilken kul idé att du har den på väggen hemma! Vilka foton över havet, sjön med solupp/nedgång... jag har nu beställt några skivor med svensk sommarmusik, bla den med "fladdrar till i en tyllgardin" du vet, så nu ska det spelas i sommar: ) Ha en skön helg! Mari.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen vilka underbara bilder du visar,det blir längre mellan inläggen på sommaren för alla tror jag.Jaag är i stugan och ska in till sundsvall någon dag men har glömt bort var din affär låg???
Ha en fortsatt mysig sommar.
Kramis Tess

Fröken Glamborg sa...

Åhh så vackert det ser ut....förstår att man njuter där! Ha en skön helg & kram!

Ewa sa...

Vackra bilder.
Humle mot Falurödfärgad vägg är så vackert. Har det borta i mitt torp, som jag/vi ska börja fixa till.

Mvh
/Ewa

Helene på Rörvik sa...

Sååå vackra bilder och vilken vacker text!!
Må så gott!
Helene

Levindas Värld sa...

Hej!

Ja jag har fått massor av bra tips på butiker i Sthlm, men som sagt kommer jag inte hinna med alla, har skrivit upp dem jag allra helst vill besöka :).

Sen är det här ju en resa med min sambo så jag ska väl inte trötta ut han för mkt med tonvis av heminredning, även fast det var hans förslag att åka till Sthlm så jag fick strosa i Gamla stan och kika på just sånna butiker, han är ju för underbar :)

Tack för den fina hälsningen, hoppas du med får trevliga dagar i veckan som kommer :)

kram från mig!

Levindas Värld sa...

Hej!
Ja den butiken (Kungens lilla piga) hittade jag också när jag kollade runt lite på internet, den är nedskriven på min lista :)

Men stort tack för tipset, va snälla alla är som engagerar sig så i att ge lilla mig tips, tycker det är så gulligt, tack :)

Lilla huset på prärien sa...

Hej! Vilka fina bilder och fin blogg.

Mvh Jenny

Vit Spets sa...

Sååå vackert! Vilket lyx med en sådan väninna...bilden med rosen & nyckeln var otrolig fin - avkopplande helt enkelt!
Kramis
//Siv

Living by Milla sa...

Vad lyxigt med en egen ö och vilka vackra solbilder.
Vad skönt att bara njuta av livet och ta dagen som den kommer.

Ha en fortsatt härlig sommar!
kram Camilla

Les Cotrions sa...

I like your blog (even if I can't understand a word!), your home, your garden and your cat! My cat's name is Arturo and it has very long hairs!
Greetings from Italy!
Ciao
Vale

Les Cotrions sa...

Hi again Kerstin! Thank you for your nice comment! I'm happy we link each other! I've just done it!
Have a sunny week end!
Hugs
Vale