Vi har nu sålt Vackra Hem, men jag har bilderna kvar från butiken.

söndag 20 juli 2008

Yes - packat och klar!!!

Klockan är lite efter ett på natten och jag har packat klart!!! Vi åker imorgon (eller rättare sagt idag) till den Grekiska ön Lesbos och ska bo i den pittoreska byn Molivos. Ska bara njuta av sol, bad, god mat och mysig atmosfär. Har inte en enda tid att passa förrän flygresan hem. Härligt! :)

Det är behändigt med min gamla, älskade resväska - jag ser den på en gång när den kommer på rullbandet. Sen tycker jag också att den är snyggast =), fast det tycker nog inte alla.

Här är hotellet vi ska bo på. Det ser då jättemysigt ut - hoppas det!


Återkommer när jag kommer hem och ska då bättra mig på bloggningen, för det är som om tiden inte har räckt till!
Ha det så bra och många sommarhälsningar från Kerstin


12 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ha det GOTT på resan, ser härligt ut där du ska bo..!

Resväskan är fin & charmig tycker jag!

Kram, Jenny

<3

Levindas Värld sa...

Ha det nu så härligt på semestern - ser jättemysigt ut!

kram

Liten Bod sa...

Ha det så jättebra, hotellet ser kanon ut! Jag älskar Grekland, men just det ön har jag inte varit på ännu. Vi var på Mykonos, och då såg man över till Lesbos (tror jag). Väskan är jättefin, men jag föredrar ändå sådana med hjul :) Sist köpte jag en med ett färgglatt mönster, just för att hitta den på bandet! Kramar, Tina

n o r d i n g å r d e n sa...

Himmel så mysigt det ser ut och resväskan var verkligen fin! Nu har ni väl åkt och är redan där, hoppas ni får det riktigt trevligt! Mari.

Living by Milla sa...

Åhh, så härligt med Greklandssemester! Hotellet ser så mysigt ut!

Min man och jag tillbringade vår bröllopsresa på Lesbos. Det är en ljuvlig ö.

Ha det så skönt och njut!
kram Camilla

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så koselig da, greske øyer - drømmer her jeg sitter jeg da...
sol, sjø, deilig mat og drikke...hmmm...

Kos deg masse...

Vit Spets sa...

Hoppas ni myser ordentligt nu i Grekland! Har sagt år min man nästa tripp utomlands skall bli till Grekland, det är ett tag sedan vi var där...
Charmig resväska!!!
Kramis
//Siv

Designe sa...

Åh, det låter underbart! Hoppas ni har/har haft en trevlig resa! Kram :)

Hagbacken sa...

Hoppas ni får en jätteskön vistelse!

Kram Linda

♥ Fyra årstider sa...

Jag längtar också till Grekland, åker till Kreta om 5 dagar. Hoppas du haft det skönt och fått vilat upp dig.
Kram Lotta

Livet och träning sa...

Hej ..
Vilken jätte fin blogg du har,och vilka fina saker du visa från din butik..
Jaundg rar lite över det fina diskstället har du det till försäljning och i så fall vad kostar det..
Hoppas att ni har haft det riktigt skönt på eran semester,hotelet ser jätte mysigt ut..
Kram ylva...

Mitt hvite hus sa...

Ha en riktig så herlig ferie med sjarmerende reiseveske. Koselig hotel dere skal bo på:O=)
Klem :=)