Vi har nu sålt Vackra Hem, men jag har bilderna kvar från butiken.

torsdag 7 augusti 2008

Lite semesterbilder och vår lilla webbshop

Tack för alla lyckönskningar till resan till Lesbos. Hoppas att ni också har haft det skönt! (Har inte hunnit tittat in hos er, men det kommer. :)
Där var fantastiskt!!! Molivos var en pittoresk liten "by", som var utsedd av UNESCO:s till Världsnaturarv. Alla hus var byggda i natursten, små mysiga gränder - ja man måste åka dit och uppleva atmosfären.
Visar lite bilder därifrån samt lite från butiken och vår nya webbshop!


Det fanns jättemånga fina dörrar.

Charmigt!
Det här lilla skåpet skulle jag gärna ha tagit med mig hem.

Och alla de små liven. Både katter och hundar skulle man vilja ta med sig hem. Ibland blev man alldeles tårögd.

Äntligen har vi startat upp en liten webbshop. Titta in på vår hemsida www.vackrahem.nu där du nu kan göra beställningar. Här är några exempel.


Här kommer också lite från butiken.

Nu har man kommit tillbaka till verkligheten och allt börjar att rulla på som vanligt igen, nästan. Man kan ju fortfarande bada och njuta av alla blommor.

Ha det så bra och många hälsningar från Kerstin

8 kommentarer:

Husbilsresan sa...

Å...nu blir jag ju avundsjuk.Vill också åka till Grekland....älskar det landet!Jag har varit på ett antal öar där,men inte Lesbos.Men det ser så härligt ut!!!Och den lilla kissemissen var väl för söt=)
Kul att du har fått en webshop också.Jag ska genast gå in och kolla.
Ha det gott.
Kram/Gunn

Liten Bod sa...

Hej! Kul att ni hade det så bra! Jag längtar alltid tillbaka till Grekland, men nu ska vi till Mallorca en vecka snart för min man har aldrig varit där. Det är bra när han är med, för då hyr vi alltid bil så att man får se lite mer än poolen/stranden/krogen :)Kattungen var ju för söt! Lycka till med webshopen, jag vet vilket jobb det är att mäta/fota alla saker och få in dem på sidorna...
Kram, Tina

n o r d i n g å r d e n sa...

Välkommen hem igen från det som såg ut som rena paradiset! Vilka vackra foton på fina dörrar och allt annat! Just det där med katter och hundar utan ägare får mej dessvärre att ofta avstå från att besöka många länder, jag lider så att det förstör min semster men stället i sig är ju som rena paradiset! Grattis till er nya fina webbshop, ni har så mycket vackert i er butik, mycket man vill ha så jag önskar er stort lycka till! Och er länk finns numera bland de övriga på min sida! Många regniga hälsn fr Mari.

A home far away sa...

Hej hittade hit via Les Cotrions blogg, och så fina saker du visar från webbutiken. Jag har aldrig vågat pröva att köpa från en webbutik, är rädd att allt är i tusen bitar när det kommer fram. Och nu när jag bor i Singapore så blir ju portot rätt dyrt, men å andra sidan är det min enda chans att få nåt hemifrån....

Ha en fin dag

Kram Gunilla i ett soligt Singapore

Fröken Glamborg sa...

Åh, så härligt det ser ut! Låter som om det varit en fin semester! Och de andra bilderna är så jättefina! Önskar dig en trevlig helg! Kram Veronica.

Glitter och Marsipan sa...

Å,grekiska öar...helt underbara.
Och vilka fina bilder du tagit.
Man vill ju bara åka dit.
Vad kul med webbshopen,jag måste kika in i den sen.
Ha en bra vecka.
kram anette

Les Cotrions sa...

Waw! So lovely pictures!!! You are very very clever!!!
Have a wonderful week end!
Hugs
Vale

Veronica's hus sa...

Hei!
her var det mye fint! Det var forresten koselig å besøke deg i butikken din i sommer.
på bloggen min så får du se varene jeg kjøpte hos deg:)
Du får ha en riktig god helg!
Veronica