Vi har nu sålt Vackra Hem, men jag har bilderna kvar från butiken.

torsdag 11 september 2008

Mysigt - Hösten och julboken är här

Måste först visa lite bilder från julboken! Den är så inspirerande med bl a vackra stilleben och läcker layout. (Finns nu att köpa i vår butik Vackra Hem och kan även beställas).

I helgen var jag och min man i Storulvån och vandrade. Helt underbart! Renen Leif hälsade oss välkomna igen. Tänk - det är alldeles, alldeles tyst. Någon gång kan man höra en fågel och ibland lite porlande vatten från någon bäck och det är allt. Ljuvligt. (Ps. Jag kunde inte låta bli och ta med mig Julboken som kvällsläsning.) Visar några bilder därifrån.

Snasahögarna

Renen Leif


Skönt att ta av sig stövlarna när man fikar.

Vackra färger
Det känns inte så tokigt att hösten är på väg för då vet man att det kommer mysiga innekvällar med tända ljus och att nästa inredningshöjdpunkt snart är på väg - julen. Fast först kommer alla färggranna träd med sina vackra löv.

Madonna och en vacker ljusstake från vår butik.

Vi har fått hem en massa nytt i butiken. Bl a tunikor från House Doctor. Visar lite annat också.

Ha det så bra och vi hörs, Kerstin

10 kommentarer:

Nina sa...

Jag har också beställt boken . Hoppas den kommer denna vecka! jag bara älskar julen och alt som hör till...
Ångrar att jag inte beställde tunikor nu när jag ser hur fint ni gjort med pärlor och allt...

kram

Mitt hvite hus sa...

Den juleboken fikk jeg i går. Helt fantastisk flott. jeg satt å kikket og kikket...
For noen nydelige bilder du viser. er ikke så langt fra boken med bildene dine du heller=)

klem =)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej vännen vilka fina bilder du bjuder på,har en fråga har ni köpt in tunikan med gråaäpple från house doctor,letar en medium.
Hör av er i sådana fall.
Kramis Tess

Anonym sa...

Jaaa, den underbara boken som ligger och väntar på mig... och mitt N.

Boken ska jag ha liggande framme i vardagsrummet så att den som vill får titta i den och bli inspirerade. Kanske kommer de då och köper sin egen bok. För naturligtvis talar jag ju om var jag fått tag på den :)

/Nina

Fröken Glamborg sa...

Vilka fina bilder och boken ser underbar ut!! Du har en utmärkelse att hämta hos mig (om du vill)! Sköt om dig! Kram Veronica.

Mamma Linda sa...

Vilken underbar sida du har. Det fanns mycket att bli inspirerad av.
Tack.
Linda

Jennyshemochharmoni sa...

Hej! Tack snälla för din kommentar på min blogg! Har tyvärr inte hunnit med att besöka din urfina butik men det lovar jag att göra nästa gång jag är i trakterna:) Det händer nu och då :)Självklart får du länka till mig om du vill, det tackar jag jättemycket för!! Ha en riktigt härlig helg! KRAM

Husbilsresan sa...

Vilken underbar bok det verkar vara.Och så mycket fint du har i butiken i övrigt också.Härlgt med fjällvandring i höstprakten.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram/Gunn

Glitter och Marsipan sa...

Hallojsan Kerstin.
jag kan nog inte låta bli att investera i den vackra boken.
Vilken härlig vandring ni har varit på.
Tunikan var ju underbar.
Må så gott
kram Anette

Anneli sa...

Hej!
gillar verkigen din blogg, så vackra bilder och saker, lägger till dig på min blogg som jag precis har startat.


Mvh Anneli