Vi har nu sålt Vackra Hem, men jag har bilderna kvar från butiken.

tisdag 21 oktober 2008

Ibland räcker inte tiden till

Ja, så är det - ibland räcker inte tiden till. Skolan, butiken, renovering med mera gör att man inte alltid hinner med allt man vill göra. Man måste då begränsa sig och då blev det bloggandet. Så tack för jättefina kommentarer i mitt förra inlägg, tyvärr har jag inte hunnit besvarat alla. Och tusen tack till alla som besöker min blogg.

Det här inlägget har egentligen inget tema utan det blir bara några bilder, som jag tagit nyligen. Alla bilder är från butiken förutom den sista, som är hemifrån.

Tänk snart är det dags att julpynta - kul, kul, kul.


Ha det nu så bra och så ska jag se till att återkomma snart.
Hälsningar från Kerstin

23 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Hei Kerstin=)
Hei Navnesøster=)
Nydelige bilder fra butikken din. Så mange vakre ting du viser=)

Skjønner så godt dette med tiden. Det er travle dager med mye man skal rekke. Husk og ta vare på deg selv oppi travelheten =)
Klem Kerstin

Skomakartummen sa...

Vilka fina bilder... Mmmm...
Man skulle ha en ask med extra tid men tyvärr man får hushålla med den tiden man har. Det viktigaste är ju faktiskt barnen... helt plötsligt är de stora och man har massa tid.... fast min mamma som pensinär undrar hur hon någonsin har hunnit jobba... så tiden är nog en bristvara för alla *ler*
Ha en bra dag
Kram sari

Liten Bod sa...

Visst är det svårt att hinna med allt ibland, men så får det vara. Jättefina bilder var det i alla fall! Kram, Tina

Anonym sa...

Som vanligt.. underbara bilder :)

Ha det gott!

Unknown sa...

Hejsan! Nu har jag gjort ett litet inlägg om din blogg! Hoppas att du gillar det annars så får du lämna en kommentar så jag vet och kan ändra. Ha det gott! Kram Petra

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Kerstin, underbart inlägg, man blir alltid så inspirerad av dina bilder fr er mysiga butik, med små detaljer som gör det... ja, iblnad är det mycket i livet-önskar dig trots allt en fortsatt skön höst! Mari ( ha, ha, jag hade glömt att min bonad egentligen var ett kuddvar: )

n o r d i n g å r d e n sa...

Är det vita äpplen el såna där äppelpäron el är det rent utav fuskfrukt? Mari.

Anonym sa...

Hej Kerstin!

Vilka otroligt fina bilder!!!
Du har verkligen bra smak =)

Såg några kort hemifrån dig. Vilket drömhem du har!

Det var så roligt att prata med dig igår. Jag tycker så mycket om dig!!!! Du är en underbar människa!!!!

Kram
din unga gamla kollega Tina

Unknown sa...

Hejsan! Hoppas du gillade min pressentation av dig på min metroblogg! Kram Petra

Inka sa...

Vilka vackra bilder. Jag är egentligen inget fan av julen men sedan jag börjat blogga har till och med jag blivit inspirerad av att göra en fin romantisk jul. Och det blev ännu lättare då jag såg dina fina bilder.

Ha det så gott.


Kram Inka

Les Cotrions sa...

Ciao Kerstin! I'll be happy to meet you in the antique market here in Lucca! Your pictures are lovely...romantic and charming atmospheres!
Have a nice day!
Hugs,

Vale

Moa sa...

Åhh.. så mycket fint du visar.. jag blir alldeles tagen.. och julpyssel det är såå mysigt och tänk när man få ta fram alla sina fina saker.. och köpa lite nytt.. det är lycka det. =). Ha det gott.. Monica

Anonym sa...

hej hopp! Vet precis hur det är :) Har en fundering. Är ute efter dom där ljuskopparna som du visar, bla 5 april. Alltså såna för värmeljus som man sätter i ljusstakar. Paisley Home här i stan (Övik) hade tidigare, men hon får inte tag på längre. Och dom du har är toksnygga. Får jag vara fräck och fråga var du köper dom ifrån? Jag vill såklart handla av dig, för dom flesta leverantörer har ju en minimiorder - så några futtiga ljuskoppar är inte lönt att köpa :)
Du kan väl maila eller lämna svar på min blogg?
katterochpasta@gmail.com
Kramkram och tack på förhand

hagagården sa...

jätte fina bilder du visar.
kram
ninni

Husbilsresan sa...

Vilka vackra saker du har i butiken...varför ska du bo så långt bort????Jag håller med att det är svårt att få tiden att räcka till allt man vill göra....
Ha en skön vecka!
Kram/Gunn

Designe sa...

Hej! HÄr var det mycket fint! Jag har missat att ni startat nätbutik, va kul! Där fanns mycket fint! Kram :)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej vännen vet hur det känns när tiden inte räcker till att svara på alla kommentarer men det kommer en tid när det är lugnare.
Ha en fortsatt mysig vecka.
Kramis Tess

Anonym sa...

Vilka vackra saker du har i din butik. Var finns din butik?? Jag är intresserad av att köpa flera saker... Jag bor i uppsala och förmodligen är butiken inte här. Kan man köpa dem via nätet?? Jag har så många frågor. JAg vill inte utge tel nr el email här dock har jag startad nyligen en blogg. Jag vore jätteglad om du kontaktar mig genom att kommentera på min blogg.
http://chicologi.blogg.se/

Vita rum sa...

Hej! Vilka underbara bilder!! Jag har inte haft ekonomi till boken än...ville bara säga det och att jag bytt bloggadress!! Kram veronica

Hemmet Är Min Borg sa...

hej
underbara bilder du visar
ha de bäst
/Jeanette

Vita rum sa...

Härliga bilder! Ja, ibland måste man prioritera...ha en trevlig helg! Kram Veronica

Glitter och Marsipan sa...

Hallå där.Länge sedan jag kikade in här.
Så fina bilder du visar från butiken.
Ja,visst är det mysigt att pynta till advent och jul.
Ha en trevlig första advent.
kram Anette

Hanna sa...

Hej Kerstin!

Jag har gjort ett litet inlägg om eran butik på min blogg.
Ni har ju så himla mycket fina saker :)
Kika gärna in till mig!

Kram Hanna (en nybliven bloggare)